müşteri memnuniyet ilkelerimiz

BURSA BETON’ un en büyük zenginliği, markasını kalite ve güven ile özdeşleştiren müşterileridir. Her zaman en kaliteli ürün ve hizmeti hak eden müşterilerimiz, en önemli varlık sebebimizdir. Bu vizyon doğrultusunda bütün müşterilerimize değerli olduklarını hissettirecek bir müşteri memnuniyeti sunmak ana amacımızdır.

Bilgilendiririz
Müşterilerimizi, verdiğimiz hizmetin talep ettiği saatte gerçekleşeceği, hizmetin ne kadar sürede tamamlanacağı, hangi teknik bilgilendirmelerin yapılacağı konusunda açık ve şeffaf bir biçimde bilgilendiririz. Müşterilerimizin ihtiyacı olacağı yardımları önceden analiz eder ve buna göre hizmetimizi planlarız.

Dinleriz
Müşterilerimiz her türlü öneri, şikâyet ve bilgiyi bize iletme ve çözüm bulunmasını talep etme hakkına sahiptir. Müşterilerimizin memnuniyet, şikâyetlerini ve önerilerini öğrenebilmek için düzenli olarak onlara ulaşır, memnuniyetlerini üst seviyede tutmak için çalışırız.

Kolaylaştırırız
Müşterilerimizin çalışma şartlarının zorluklarını düşünerek, en kaliteli hizmeti sunabilmek adına işlerini kolaylaştırabilmek, aynı zamanda kendi işlerimizi hızlandırmak için gerekli planlamaları yaparız.

Çözeriz
Müşterilerimizden gelen şikâyetleri tarafsız ve objektif bir biçimde %100 kayıt altına alırız. Müşterilerimizin bilgilerini yasal şartlar dahilinde 3. Şahıslardan gizli tutarak en kısa zamanda ilgili çalışanlarımızı şikayetin ortadan kaldırılması için yönlendirir ve takibini yaparız. Oluşacak muhtemel şikâyetlerin önüne geçilmesi için çalışmalarda bulunuruz. Şikayetlerin ortadan kaldırılmasından sonra tekrar müşteri memnuniyetini sorgular, müşterilerimizin beklenti ve taleplerini öğreniriz.

Her türlü öneri, şikayet ve bilgi için; 444 16 22 Bursa Beton Müşteri Hizmetlerini arayabilir, memnunmusteri@bursabeton.com.tr adresine e-posta yollayabilirsiniz.